Simonu mám ráda, je to krásná žena a v šatech od Pištějové nepochybně vypadá krásně a je zaslouženou královnou plesu. Těší mě, že jsem se stala pro jiné inspirací a opakují po mně. To je pro mě největší vítězství a zadostiučinění,“ netajila se radostí Verešová, která místo tanci v Opeře dala přednost lyžování ve Špindlu.

MÓDNÍ POLICII Z PLESU V OPEŘE OD FRANTIŠKY A KOMENTÁŘ NA KRAINOVOU NAJDETE ZDE>>>

Netrvalo dlouho a Verešová si vysloužila přezdívku princezna ze mlejna. Zřejmě proto, že si dovolila nejít na ples, kteromu já osobně přezdívám candrbál v Opeře, a místo zlatých střevíčků zapnula zlaté vázání a připnula lyže.

Dál rozebírat jejich povykování připomínající báby na trhu nemá cenu. Spíš bych příčinu hledala jinde. Proč návrhářka Jana Pištějová, která tolik let šila pro Verešovou, najednou sáhla po Krainové? Že by to byla odveta za karlovarský festival, který Andrea zahájila v róbě od jejího konkurenta Michaela Kováčika a špercích Cartier? A šaty od Pištějové vynesla až o týden později...

Zhrzená ješitnost leckdy umí své a i švadlenky vědí, jak píchnout do vosího hnízda... Každopádně si Simona Krainová v Opeře sedla na trůn, i když to chvílemi kvůli roztrženým šatům její kamarádky, které narychlo v zákulisí zašívala, vypadalo jak v dílně švadlenek...

Fotogalerie
6 fotografií