Nápor uživatelů byl zpočátku nemalý. Navíc byla většina z nich nebývale aktivních, aby okusila možnosti vydělávat na tak zahálčivé činnosti, jako je zevlování na sociální síti. Pro většinu z nich však brzy přišlo vystřízlivění – výdělky se pohybovaly jen v řádech centů.

Pokud jste na Tsū nebyli každodenně aktivní a nepřiváděli pravidelně nové uživatele, dostali jste se k výdělku v řádech dolarů jen těžko. Na síti tak zůstali jen nejtrpělivější uživatelé, nicméně většina ostatních síť jen vyzkoušela a už se nevrátila. Výdělek za moc nestál a kromě něho nenabízelo Tsū v podstatě nic nového, co by už nefungovalo na Facebooku.

Sociální síť Tsu lákala na výdělek. Ten byl ve finále jen mizivý
Autor: Zive.cz

Ačkoli má Facebook značně odpůrců a mohlo by se zdát, že nějaká zajímavá alternativa jako je Tsū by mohla prorazit, není to tak jednoduché. Na Facebooku je prostě každý a sociální síť je o lidech. Vždyť i velikáni s megalomanskými rozpočty, jako jsou Google nebo Microsoft, se o své sociální sítě (Socl a Google+) pokoušeli, ale vedle Facebooku neuspěli. Ne proto, že by nabízeli horší službu, ale protože nedokázali k používání přesvědčit klíčovou většinu uživatelů.

V případě sociálních sítí totiž nestačí přesvědčit jen jednoho uživatele, ale také většinu jeho virtuálních přátel a jejich přátel a jejich přátel… To nedokáže ani vidina drobného výdělku. Jak ukazuje historie, zřejmě jedinou šancí je založit síť na nějakém unikátním, novodobém a přitom smysluplném modelu. Instagram se prosadil skrze líbivé fotky, Snapchat zas díky příspěvkům, které se po dni automaticky smažou.

Tsū končí oficiálně kvůli neudržitelným nákladům na provoz služby. Zájem inzerentů byl slabý a nepokryl je.