„Díky projektu „S malou pomocí k velké radosti“ a jeho partnerům můžeme klientům našich azylových domů pro matky s dětmi v Berouně, Jičíně, Kladně a Svitavách poskytnout vyšší komfort. Jsou ve složité situaci, kdy i nejmenší podpora typu poskytnutí oblečení nebo hygienických prostředků má pro ně velký význam. Ráda bych proto poděkovala všem, kteří kampaň podpořili,“ říká Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Úřadu ČČK.

Od 9. února do 19. dubna 2017 směřovalo k dětem v nouzi 1 % z ceny výrobků P&G zakoupených v hypermarketech Globus. Do programu byly zahrnuty například plenky Pampers, vložky Always, produkty vlasové péče Head & Shoulders a Pantene, výrobky pro péči o domov a o tkaniny Ariel, Bonux, Lenor a Jar nebo produkty pro muže Old Spice a Gillette.

„Jsme velice rádi, že si tolik zákazníků vybralo značky P&G a pomohli o něco zlepšit životy dětí z potřebných rodin. Je naším závazkem zlepšovat životy lidí v České republice a pomáhat jim našimi produkty, kdy a kde jsou nejvíce potřeba. Děkujeme našemu partnerovi Globus za podporu a Českému červenému kříži za zabezpečení doručení pomoci těm, kteří to potřebují nejvíce,“ říká Matej Podobnik, manažer korporátní komunikace Procter & Gamble.

„Děkujeme všem zákazníkům, kteří se v předchozích týdnech v našich hypermarketech angažovali a svými nákupy pomohli těm nejpotřebnějším dětem. Jsme rádi, že nás v podobných smysluplných aktivitách podporují a neváhají pomoci těm, kteří nemají takové štěstí,“ přidává se Pavla Hobíková, vedoucí externí komunikace Globus.

Ambasadorkou projektu byla zpěvačka a modelka Jitka Boho, která dodává: „Jsem nadšená, že se podařila vybrat tak úžasná částka. Děkuji všem, kteří udělali byť malou pomocí velkou radost dětem v nouzi.“