"Zbožňuju svoje prsa. To vadí?" Tak tuhle větičku z reklamy na podprsenky zná každý malý Francouz. A ani to nikoho nepřekvapí - Francii totiž vládne reklama ve stylu "porno-šik". Odborníci se však shodují na tom, že o porno nejde. Nejedná se však ani o něco, co by bylo zvlášť "šik". Odborná i laická veřejnost už mají na konci léta v celé záležitosti jasno: jde o degradaci obrazu ženy. Většina mužů však ve skrytu duše jásá - tolik krásných žen v tak svůdných pózách. No nekupte to! V reklamách se čím dál častěji objevují nymfy v kalhotkách (La City), nahotinky podřízené mužům (Weston), spoře oděné lolitky s vlahým pohledem (Dior), lesbičky (Versace), masturbující ženy (Gucci) a kvanta a kvanta prsou, zadečků, vlhkých rtů, vyplazených jazyků a podobně. Nahota jde výborně na odbyt - to je bez diskuse. Kam až ale reklama může zajít? Co bude šokovat příště, když už dnes nám soulož nebo masturbace na plakátu připadá celkem normální? Jsou reklamní kreativci skutečně kreativní, nebo na plakát jednoduše "hodí" zaručenou nahou dívku, nejstarší reklamní trik na světě? Vypadá to, že šok, který zachvátil celou Francii, asi nakonec odezní. Kdo by se chtěl vracet k prudérním morálním zásadám... Jen se na ty fotky podívejte!