Zatímco v minulém roce se sjely stovky lidí z celé České republiky vyzvednout dárky do „falešné“ prodejny, tento rok se Mall.cz rozhodl pro změnu a postavil přímo na Palackého náměstí v Praze provizorní stánek s prodejem vánočních stromků. Stromky zde nic netušícím kolemjdoucím nabízel v kulichu maskovaný Marek Ztracený. Další členové prodejního týmu provedli zájemce „bludištěm“ stromků hlouběji do stánku, kde je překvapila mluvící kapřice, která je také hlavním symbolem vánoční kampaně Mall.cz.

Ta je vyzpovídala, co by si letos přáli najít pod stromečkem. Na konci na ně mezi stromky pak už čekal právě Ztracený u klavíru, který každé ze skupinek zájemců zazpíval svou novou vánoční píseň „Stačí věřit“ a díky partnerům akce rozdával dárky desítkám šťastlivců. Obdarovaní se tak mohli těšit na produkty od Lego, Samsung, PlayStation, Tefal, Rowenta, Xiaomi či Krups v celkové hodnotě několik set tisíc korun.  

„Bylo to moc příjemné. Lidé měli radost, rozdali jsme dárky malým i velkým, jednotlivcům i celým rodinám. Jsme moc rádi, že jsme mohli lidem splnit několik vánočních přání ještě před Štědrým dnem, a mile je tak překvapit už po několikáté za sebou,“ říká Tomáš Punar, Commercial Marketing Director v Mall Group.

Video je součástí vánoční kampaně a vzniklo v produkci Mall.cz, Mall.TV a agentury Publishers. Premiéru mělo druhou adventní neděli, 8. prosince 2019, na sociálních sítích, kde během prvních 15 hodin získalo přes 47 tisíc zhlédnutí. Všech 150 stromků, které byly při natáčení použity, rozdal Mall.cz uplynulý víkend svým zákazníkům ve svých výdejnách.

Akcí na Palackého náměstí e-shop s letošním plněním vánočních přání ještě nekončí. Mall.cz se rozhodl odměnit další desítky lidí, kteří na jeho facebookovém profilu do 15. prosince napíší komentář, co si letos přejí nalézt pod vánočním stromečkem.

Fotogalerie
4 fotografie