Kaufland tentokrát vsadil na osobní přístup k zákazníkům. Právě heslo „Kaufland osobně“ je hlavní myšlenkou. Pro zaměstnance tohoto obchodního řetězce totiž nejsou lidé, kteří k nim chodí nakupovat, jen obyčejní zákazníci tvořící jeden anonymní dav. Pro ně je to Jirka, který má rád jogurty, nebo Marie, která chodí do Kauflandu pro křupavé croissanty.

Autor: Kaufland Česká republika v.o.s.

Všechno zboží připravují lidé z Kauflandu s láskou, pečlivostí i odborností a dělají to opravdu pro každého zákazníka. Ať už je to Jana, Jirka, Lucie, Martin či Jakub.

Možná vám vrtá hlavou, proč v kampani použili právě tato křestní jména. Je to proto, že každého zákazníka vnímají jako jedinečnou osobnost. Jako první se v reklamě objeví Jana. Je to jedno z nejpopulárnějších jmen v republice, Jana je proto v Kauflandu opravdu častý zákazník. Pro jeho zaměstnance je výjimečná stejně jako každý jejich zákazník. Ať už se jmenuje jakkoliv.

Autor: Kaufland Česká republika v.o.s.

Reklama plná herců? Ne. Ve spotech Kauflandu najdete skutečné zaměstnance

Kdo by čekal, že v reklamě najde třeba v řeznickém oděvu herce, mýlí se. Všichni, kteří ve spotu představují zaměstnance Kauflandu, jimi opravdu jsou. Firmě se tak stále více daří pozitivně propojovat zaměstnance se samotnou značkou.

Televizní spot si můžete přehrát níže: