Ve vánočním kvartálu japonská společnost utržila 2 463 miliardy jenů (cca 511 miliard korun), což je meziroční nárůst zhruba o 2,5 %. Provozní zisk se ale meziročně snížil o 20 % na 300 miliard jenů (cca 62,3 miliardy korun). Výrazněji totiž klesla ziskovost hudebního vydavatelství Sony Music. Na druhou stranu žádná z divizí nebyla ztrátová.

Odrazilo se Sony ode dna? Mobilní divize smazala ztrátu, na oslavy to ale stále není
Autor: Mobilmania.cz

Smartphonový byznys byl už na začátku roku 2019 včleněn do sjednocené divize s fotoaparáty a televizory nazvané Elektronika a řešení (EP&S), která je jako celek zisková. Sony nadále uvádí i parciální výsledky za sekci mobilní komunikace. Z nich vyplývá, že tržby z prodeje mobilů Xperia klesly meziročně zhruba o 16 %, zisk se podařilo udržet nad nulou (cca 1,45 miliardy korun).

Odrazilo se Sony ode dna? Mobilní divize smazala ztrátu, na oslavy to ale stále není
Autor: Mobilmania.cz

Sony už ve výsledovkách počty prodaných smartphonů několik let neuvádí, vývoj ale dlouhodobě z vlastních zdrojů sleduje portál XperiaBlog.net. Podle jeho informací se počty prodaných Xperií v posledním kvartálu 2019 dostaly na 1,3 milionu kusů. To je sice nejhorší výsledek ze všech vánočních kvartálů za posledních 9 let, ale na druhou stranu polepšení proti předchozímu kvartálu o 700 tisíc kusů. Vzhledem ke štíhlosti portfolia smartphonů Sony by to mohlo znamenat relativní úspěch modelu Xperia 5.