Příběhy jsou funkce, která nabrala na obrovské popularitě v rámci Instagramu, Facebooku i WhatsAppu, nemluvě o původním Snapchatu. Celkem ji používají na stovky milionů uživatelů a tak není příliš velkým překvapením že se s klonem snaží přijít i další služby. Nedávno se ozval LinkedIn a nyní se svým testem pochlubil i Twitter.

TIP: Čištění Facebook Messengeru dokonáno: příběhy na prvním místě, chatboti ustupují

Ten prozatím probíhá v Brazílii a umožňuje uživatelům sdílet krátké textové a jiné zprávy, které zmizí za 24 hodin. Sledujícím se pak ukáží v již klasickém pásu profilových fotek na domovské stránce Twitteru. Oproti ostatním se liší třeba tím, že po kliknutí na přidání se neotevírá fotoaparát, ale textové pole, na což se chce sociální síť zaměřit.

Jiné je ale i ovládání Pokud si chcete zobrazit více fleetů od jednoho uživatele, posouváte se dolů, zatímco posun vlevo přeskočí na další profil. To je zásadní změna, kdy na ostatních platformách stačí tapnout do pravé části pro posun jak v rámci jednoho uživatele, tak následně i na další.

Oproti klasickým tweetům také nelze reagovat za pomoci srdíčka, retweetovat či jinak veřejně odpovídat. Můžete ale, stejně jako jinde, zareagovat soukromě za pomoci emoji, či (pokud to autor povolí) napsat soukromou zprávu.

Zdroj: TechCrunch