„Díky ní dostávají uživatelé na svůj mobilní telefon zdarma informace o všem podstatném, co se vody v Praze týká. Počínaje mimořádnými událostmi, přes plánované výluky až po aktuální ceny,“ uvádí tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek. Zvláště v tomto období, kdy je striktně vyžadováno dodržování základních hygienických návyků, je jakákoliv včasná informace např. o krátkodobých výlukách vody stěžejní.

Službu SMS-Info je možné aktivovat buď přes webové stránky PVK, zasláním sms zprávy s textem „VEOLIA“ na číslo 720 001 112, popřípadě přes zákaznickou linku 601 274 274 či 840 111 112. „Při registraci si klient určí, zda si nechá zasílat informace z celé Prahy, vybrané lokality či ulice. Vždy záleží na jeho volbě,“ vysvětluje Mrázek.

Jaké informace jsou k dostání?

Skrz SMS-Info se registrovaní obyvatelé hlavního města mohou s předstihem dozvědět například o odstávkách pitné vody. Dojde-li v oblasti jejich zájmu k havárii vodovodního a kanalizačního potrubí, informace jim rovněž neunikne.

Součástí informování jsou také aktuální ceny vodného a stočného, zrovna tak jako provozní doba zákaznických center. Zároveň je možné nechat se informovat také o mimořádných provozních událostech s možným dopadem na zdraví a bezpečnost obyvatel – například v případě povodní, intoxikace pitné vody či jiných nenadálých mimořádností, které mohou například v souvislosti s řáděním koronaviru vyvstat.
Fotogalerie
4 fotografie