„To nejhezčí na balíku je čekání“: Režisér si ve vtipném videu střílí z České pošty. Firma reaguje
Jak by vypadala upřímná reklama na Českou poštu? Přesně tuto otázku si položil režisér Vladimír Špička a vytvořil krátký spot, který si z národní firmy dělá pořádnou legraci. Video na sociálních sítích sklidilo obrovský úspěch a reagovala na něj i sama doručovací firma.
„Dal jsem dohromady skvělý herce, postavili jsme si umělou poštovní přepážku a natočili to, co právě uvidíte,“ uvádí video sám Špička. Celý antireklamní spot si pak dělá srandu z toho, na co si lidé v rámci České pošty nejčastěji stěžují. „Víme, že to nejhezčí na balíku je čekání na něj. Proto jej jako dobré víno, necháváme uzrát,“ říká příjemný reklamní hlas.
Následně si video dělá legraci z rozbitých balíků, rušení poboček, zpráv o nezastižení adresáta a dalších nešvarů. Spot ihned zaujal obrovské množství lidí a za pouhé dva dny nasbíral statisíce lajků i velké množství komentářů. Ty přidaly i některé slavné osobnosti. Pochvalu si autor vysloužil například od předního českého rapera vystupujícího pod pseudonymem Hugo Toxxx.
Na reakci České pošty si museli lidé poctivě den počkat. Firma to vzala s humorem. „Chtěli jsme video zveřejnit už včera, ale přece si nezkazíme pověst,“ napsali.
Zrušit Českou poštu. Už jí není třeba.