Ke všemu, co jste si mohli o yetim přečíst, přidejte ještě jednu zodpovězenou otázku: Jak bude jezdit s nejslabším motorem 1.2 TSI?

Mnoho těch, kteří o yetim začali uvažovat jako o svém budoucím vozidle, čekalo s koupí právě na chvíli, až se pod jeho kapotou objeví právě tenhle motor.

Rozhodující pro ně zřejmě byla hlavně cena, pro kterou obětovali možnost mít pohon 4 x 4. Odměnou za pouhou předkolku je pohodová jízda, přijatelná spotřeba a hlavně cena těsně nad 360 tisíci.

Nejslabší motor je kupodivu nejsilnějším argumentem, proč právě do téhle verze jít. Úplně nová 1.2 TSI má výkon 105 koní. Nemusíte se bát, že yetiho neutáhne. Ve městě a na běžných silnicích tohle stádečko postačí, na dálnici také nebudete za brzdu.

Fotogalerie
3 fotografie

Yeti sedí na silnici jako přišpendlený a nerozhodí ho ani cesta plná serpentin. Dokonce i bez čtyřkolky zvládne nerovnou cestu plnou děr, nelíbí se mu jen ve vysoké vrstvě rozbředlého sněhu. Spotřeba se během testu držela kolem osmi litrů.

Bez ohledu na to, co má Škoda Yeti pod kapotou, je třeba ocenit rozhled řidiče kolem vozu, pohodlné nastupování díky vyššímu posezu, přístupný a variabilní kufr i možnost samostatně sklápět a posouvat zadní sedačky tak jako v roomsteru.

Motor: 1.2 TSI
Výkon: 105 koní
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 11,8 s
Nejvyšší rychlost: 175 km/h
Spotřeba: podle výrobce 6,6 l/ 100 km, při testu 7,9
Zavazadlový prostor: 405 - 1760 l
Cena: od 362 800 Kč
+ cena, výbava
- vzadu místo jen pro dva dospělé