V Japonsku je po spodním prádle, které ve většině zemí světa nosí jen ženy, poptávka mezi muži obrovská.

Tedy rozhodně překonala i očekávání prezidenta společnosti Masajukiho Tsučiju, který v tisícové zakázky ani nedoufal. Ve východoasijském císařství teď mužům holdujícím podprsenkám říkají „Bra-o“ neboli Bra-muži. Jedná se o novotvar z anglického bra – podprsenka a japonského o čili muž.

Pánské podprsenky Wishroom jsou k dispozici v bílé, růžové a černé a prodávají se v přepočtu zhruba za 370 korun. Všechny podprsenky mají košíček velikosti A.

Podle Tsučiji jsou mezi klienty nejčastěji úředníci a manažeři ve věku mezi 30 a 50 roky, kterým podprsenka poskytuje uklidnění. Ale také pánové starší šedesát let, kteří byli v poválečné době vychováváni tak, aby nebyli zženštilí, ale naopak drsní a tvrdí.