Žhavý sex, hlava chladná. Je zarážející, nač lidé při milování myslí. Průzkum britského pivovaru Boddingtons teď možná vnese do věci jasno: 60% "sexujících" je při TOM myšlenkami někde úplně jinde. Každý čtvrtý muž má při milování se svou nejdražší plnou hlavu fotbalu nebo jiných sportovních výsledků. Každý pátý sní o tom, jak rád by si zakopal se svým oblíbeným mužstvem. Soustředění na věc komplikují i pracovní starosti. Pak už nikoho nepřekvapí, že mnohý milovník si představuje, že leží pod dekou se známou filmovou hvězdou. Pozornost žen nejsnáze odlákají starosti s nezaplacenými účty. Více než jedna třetina žen myslí na úklid, mytí nádobí a další činnosti v domácnosti. Před očima jim v nejžhavějších okamžicích defilují i nákupní vozíky a regály se zbožím. A samozřejmě bývalí partneři, v lepším případě ještě filmové hvězdy. Mluvčí firmy, která anketu mezi 1000 dotázanými pořádala, nevěřícně kroutí hlavou: "Musím přiznat, že pestrost myšlenek při milostné vášni nám doslova vyrazila dech."