Fotografie ženského pozadí, které ve skrovných kalhotkách proráží obal a je doprovázeno textem "ve vašem obchodě za zaváděcí ceny", byla označena za reklamu, která byla v loňském roce nejurážlivější pro ženy. Tento titul jí udělilo francouzsko-švýcarské feministické sdružení Hlídací feny. Jde o reklamu švýcarského výrobce prádla Sloggi.

Je libo Sloggi?
Je libo Sloggi?
Autor: INT

 

Hlídací feny prohlásily, že tento obrázek "propaguje pornografii a prostituci".
Mezi "oceněnými" je i reklama, na níž si nahá žena klečící v pozici římské vlčice i s malými "Romulem a Remem" pod sebou dopřává šálek kávy Lavazza. Hlídací feny tomu vytkly "bezdůvodnou nahotu, která nemá nic společného s propagovaným výrobkem".

 

Šálek Lavazza?
Šálek Lavazza?
Autor: INT


"Zvláštní cenu" za nejvíc sexistickou reklamu roku dostala francouzská automobilka Renault. Jsou na ní muž a žena v posteli, přičemž on čte časopis o novém kombi Renault Clio a ona dětský magazín, to vše doprovázeno sloganem "Štěstí nikdy nepřichází samo".