Nebojí se ani pohoršení samotné královské rodiny a parlamentu, poněvadž za místo dobré pro milostné hrádky označila také královský park a prostranství kolem budovy parlamentu. Reklamní kampaň s názvem "Objevte perly Osla" představuje různá významná turistická místa, včetně parků, muzeí, či náměstí. Objekty vhodné pro milování jsou ve speciální mapě označeny bílými body. Ředitel společnosti RFSU Tone-Berit Lintho uznává, že ačkoli je Norsko velmi liberální zemí, může jejich kampaň někoho pohoršit. Přesto doufá ve vítězství zdravého rozumu, smyslu pro humor a lásky. Sex je podle Linthiho něco nádherného, co bychom si neměli odpírat. Jeho kampaň s tímto tématem s humorem a nadsázkou koketuje a přitom zdůrazňuje, že bez kondomu by to nešlo. "Myslím, že politici i královská rodina by se mohli z kampaně radovat. Je to vlastně tak trochu i jejich propagace. Mladí lidé jsou dnes velmi citliví, pokud jim někdo začne sex spojovat s morálkou. My ale především bojujeme za to, aby při svém milostném životě mysleli na zdraví své i svých partnerů a nikdy nezapomínali na kondomy. V naší zemi se podle průzkumů masově šíří chlamydie trápící hlavně ženy," vysvětluje Lintho. Společnost RFSU také zavedla exklusivní kurýrní službu, která mladým lidem doručí kondomy kdykoliv tam, kam si to budou přát. Nový reklamní slogan bude znít: "Potřebuješ kondom? Zavolej nám!"