Přestože dosud nezačalo léto, odborníci už tuší, že letošní podzim bude vonět po vanilce, pižmu a lučních květinách. Přičiní se o to americká hvězda pop-music Britney Spearsová (22), která v září představí ve spolupráci s přední kosmetickou firmou Elizabeth Arden vlastní parfém pojmenovaný Curious. Spolu s ním uvede na trh i sprchový gel a pleťové mléko se stejným aroma. Přípravky, jejichž jméno v překladu znamená vzácnost či raritu a navozuje pocit zvědavosti, jsou určeny zejména mladým ženám. Znalci módních trendů ovšem považují za chybu, že zpěvačka souběžně nepřipravila sadu kosmetiky také pro mladé muže. "Řada z těch, kteří se cítí být světoobčany, by se jistě pod sprchou ráda nechala unášet představou, že je tam s nimi alespoň zprostředkovaně Britney," naznačují. "Curious osloví především konzumentky, které drží krok s módou, jsou talentované, úspěšné a mají kosmopolitního ducha," tvrdí světoznámá kosmetička Elizabeth Ardenová. Má na mysli takové dívky a mladé ženy, pro něž populární zpěvačka představuje identifikační vzor a které se snaží dosáhnout stejně oslnivé kariéry. Marketinkoví odborníci soudí, že kolekce bude mít značný obchodní úspěch. Jen se trochu obávají, aby vůně přípravků nebyla stejně kýčovitá jako obal, v němž se mají prodávat. Na výslovné přání Britney bude totiž zhotoven z papíru potištěného kombinací jejích nejoblíbenějších barev - starorůžové a nebesky modré. "Cílová skupina by spíš dala přednost kazetám z lakované kůže," soudí znalci.