Hrozivý nárůst neplodných párů stojí podle slov Mike Morleyho, vedoucího tvůrčích týmů produkční společnosti Endemol, za nápadem připravit do vysílání dvě zbrusu nové reality show, které se budou věnovat právě této problematice. U našich západních sousedů se má brzy na obrazovkách objevit pořad Sperm Race (Závody spermií) aneb Německo hledá nejpotentnějšího muže, při němž bude o vítězi rozhodovat jeho biologická podstata. Prvenství, okořeněné výhrou luxusního sportovního vozu, získá ten, jehož spermie prorazí cílovou pásku v nejlepším čase. Okamžitému spuštění soutěže zatím brání některé problémy s její realizací. V obdobném duchu se nese i projekt, který tatáž společnost odstartuje ve Spojených státech a Velké Británii. Do vínku dostal název Make Me a Mum (Učiň mě matkou). Proti sobě v něm nastoupí muži, kteří se pokusí oplodnit bezdětnou ženu. "Obě show mají významný sociální podtext. Mají se stát nejen zdrojem zábavy, ale hlavně přinést vědecký a emoční vhled do stále děsivějších statistických údajů o neplodnosti, respektive zainteresovat muže na zatím nedostatečném dárcovství semene. Věříme, že účastníky přitáhne do Make Me a Mum nejvyšší a nejcennější hlavní výhra, jaká kdy byla v reality show udělena, totiž možnost stát se rodičem," uvedl Mike Morley.