Alkoholické koktejly s lascivními názvy jako Sex on the Beach (Sex na pláži) nebo Slippery Nipple (Hladká bradavka) budou v mnohých britských barech již brzy minulostí. Společnost Greene King, jeden z největších výrobců piva a dalších alkoholických nápojů ve Velké Británii, totiž ve svých 750 hospodách zakázala tyto erotické názvy používat. Podle informací listu The Sun toto rozhodnutí přichází tři roky poté, co firma čelila kritice za použití fotografie ženy při orgasmu během své reklamní kampaně na pivo Abbot Ale. Jak uvedla tisková mluvčí Greene King, stažení a nahrazení erotických názvů míchaných nápojů souvisí s novou komunikační politickou společnosti. "Dali jsme si za cíl propagovat alkohol zodpovědně. Nemáme žádný zájem na tom spojovat reklamu se sexuální promiskuitou, machismem nebo ji stavět na protispolečenských tématech," uvedla mluvčí. Návštěvníci spousty britských hospod, restaurací a hotelů si tak mohou být jistí, že při popíjení alkoholu již nenarazí na název drinku, v němž by byla slova sex, erotika, bradavka, penis, zadek a mnoho podobných sexuálních slovíček. Stejně tak ze zdí zmizí fotografie a reklamy s nahotinkami nebo sexuální slogany. "Všechno musí z našich restaurací pryč. Od příště již nepropůjčíme svou značku nikomu, kdo by se prohřešil proti našim přísným pravidlům," dodala mluvčí firmy Greene King.