Magazín ZOO zaměřený na mužské čtenáře doplatil na svou soutěž nabízející jako výhru plastickou operaci prsou. Magazín měl partnerce šťastného výherce zaplatit operaci ňader za čtyři tisíce liber, v přepočtu zhruba sto sedmdesát tisíc korun. Jenže britský Úřad pro pravidla reklamy nakonec časopisu udělil pokutu a donutil jej soutěž změnit. Výhra totiž údajně nutí ženy mít pocit, že si musejí nechat udělat plastickou operaci ňader, ale příslušnému úřadu také vadí fakt, že taková operace může tělu dotyčné výherkyně ublížit na zdraví. Inzerát nabízející výhru v podobě zákroku plastického chirurga hlásal: "Učiňte svou dámu zaoblenější s naším nezištným přispěním, v první podobné soutěži na světě. ZOO vám věnuje čtyři tisíce liber na operaci ňader vaší partnerky, a navíc věnuje tisíc liber v hotovosti vám!" Na reklamní dvojstraně byla vyfocena modelka Jordan před a po operaci ňader. Vedle ní pak časopis zveřejnil tabulku jednotlivých typů prsou s nápisem, Vyberte si poprsí. Celkem nabízela tabulka osm typů ňader od velikosti A až po G. "Výhra v hodnotě čtyř tisíc liber byla na doporučení příslušných orgánů nakonec změněna a šťastný výherce ji může použít dle libovolného uvážení," prohlásil mluvčí magazínu ZOO poté, co časopisu Úřad pro pravidla reklamy udělil pokutu.