Máte milence nebo milenku a chcete si užívat radostného sexu? Jak nevěru co nejlépe utajit, s tím už jsme vám poradili v článku Pravidla pro vydařenou nevěru. Ale jak to zařídit, aby si člověk urval kousek času a místo nedělního výletu k tchýni si mohl užívat s ženou svých snů? A co má dělat žena, která poznala nejúžasnějšího muže svého života, ale místo dráždivých chvilek s milencem musí prát manželovi ponožky? Člověk musí naplno vybičovat svoji fantazii a spřádat co nejvěrohodnější výmluvy. Vykroutit se z rodinné večeře, to by ještě šlo, ale s jídlem roste chuť a brzy si záletníci začnou dělat laskominy na celý víkend. A co teď? Jak to vysvětlit manželce? V Německu našli hodně nestydaté řešení – alibi si můžete koupit přes Internet. V Čechách si na něco podobného patrně ještě chvilku počkáme. Do té doby můžeme svým německým sousedům jen závidět. Šéfem internetové stránky pro nevěru je 30letý Jörg Kischkel. Na nápad přišel s kamarády u piva, jak jinak. Důležité je, že jeho agentura pro nevěru zprostředkovává jen alibi, ale ne partnery.Jak to tedy celé funguje? Kischel: "Děláme téměř všechno: pozvánky na semináře, rezervace v hotelu i v restauraci." Takže konkrétněji: Manžel (nebo manželka) chce prožít romantický víkend s milenkou (milencem), pověří agenturu a domů mu poštou přijde pozvánka na víkendový seminář. Doma si samozřejmě zanaříká nad svým osudem, zanadává si na nelidského zaměstnavatele a vyrazí si užívat drahocenné hodiny lásky. Kischel dále vysvětluje: "Nejvíce na odbyt jdou pozvánky na semináře telefonního marketingu. Vymyslíme si firmu, vytvoříme logo a vyrobíme pozvánku." Agentura pamatuje samozřejmě i na nedůvěřivé manželky a manžele. "Nabízíme telefonní servis. Náš zákazník může doma klidně nechat naše telefonní číslo. Když k nám někdo zavolá, vystupujeme jako organizátoři semináře."To všechno pořídíte za 35 marek (necelých 700 korun). A nemá majitel firmy trochu špatné svědomí? Ale vůbec ne. Jeho hlavní pracovní náplní je řízení multimediální agentury, tohle je jen třešnička na dortu. "A s nevěrou já osobně nemám nic společného," tvrdí rozhodně. Zajímavé je, že databázi zákazníků tvoří ze dvou třetin ženy! A to může znamenat jediné: Muži o nevěře sní, ženy přechází od snů k činům. A ještě něco: ať zavolá kdokoli a chce o zákazníkovi získat nějaké informace, nedoví se nic. Jednání agentury je přísně diskrétní.