Je to překvapivé, až děsivé. Nicméně čtyřicet procent Američanek v jedné z reprezentativních anket přiznalo, že jim větší potěšení než milostné hrátky skýtá nakupování. Téměř devadesát procent oslovených se navíc svěřilo, že jim při něm mužští společníci vyloženě překážejí a znervózňují je. Dívky a paní se proto nejraději vydávají do nákupních středisek, určených pouze jim, kde si mohou plnými doušky vychutnávat rozkoš z probírání se nejrůznějšími druhy ošacení a jejich zkoušení. Utratí v nich také o třicet procent více peněz než v běžných obchodech, kde jim přitom takříkajíc na krk funí jejich silnější polovice. Vítají proto centra, která mají k dispozici pro pány obdobné koutky, jaké běžně slouží dětem, popřípadě psům. A co vlastně příslušníkům silnějšího pohlaví Američanky nejvíce vyčítají? Hlavně netrpělivost, zvláštní, až prapodivný vkus a špatně tajené prohlížení cenovek. Neuvědomují si přitom, že většina mužů jakékoli nakupování bytostně nenávidí. Jejich krevní tlak dosahuje hodnot, jež jsou srovnatelné se stíhacími piloty v bojovém nasazení. Vědci zjistili, že se ve vztahu k obstarávání nejrozmanitějších věcí víceméně nic nezměnilo od dřevních dob. Muži byli a jsou i nadále lovci, kteří jdou rychle a neochvějně za svým cílem. Spokojí se s tím, když jim dobře sedí kalhoty nebo boty, jež jim hned napoprvé padly do oka. Ženy se naopak chovají jako sběračky plodů, které si nejdříve obhlédnou celou nabídku a pak si vybírají ty nejlepší kusy. A právě tím nejvíce dráždí svůj pánský doprovod, na nějž nejtíživěji dopadá bloumání v oděvním sektoru.
Američanky lákají nákupy víc než milování
Zpět
na
Pánové, pozor na obchody! Nakupování předčí milování!