Do obchodu s erotickými hračkami a vzrušujícím spodním prádlem se vrhají mladší i ty straší podnikatelky. Vstup žen do obchodu se sexem přináší více romantiky a zaměření na citovou stránku. Jen na internetu v poslední době vznikla řada obchodů, jejichž názvy nezní oplzle. Sexshop Romance d´Amour nebo Oohtique je od mužské varianty na první pohled k rozeznání. Ačkoli se nevyhýbají tradičnímu sortimentu, nabízejí tyto butiky spíše spodní prádlo, vonné tyčinky a svíčky. Pětadvacetiletá Meliza Salimová a čtyřiadvacetiletá Jean Linová uvažovaly o podobném byznyse již během vysokoškolských studií. "Když jsme byly na univerzitě, dělaly jsme nějaký výzkum pro svůj byznys plán, podle něj jsme zjistily, že je tady nenasycený trh. Tak například v Singapuru se nesouloží, protože tamní lidé jsou unavení a stresování. My jsme chtěly vnést do jejich života něco romantického a vzrušujícího," tvrdí Meliza Salimová. Právě muži ovládané sexshopy navštěvuje jen minimum žen. Jsou příliš cítit mužským testosteronem a chtíčem. Na romantičtější ženy je zapotřebí jiné strategie, jíž mohou samy nabídnout jen samy ženy.