Britští obchodníci fikaně vyřešili noční můru spousty mužů, a sice nakupování spodního prádla pro manželku či přítelkyni u prodavačky. Do oddělení dámského spodního prádla proto najali namakané chlápky, kteří mají do těchto částí obchodů nalákat stydlivé muže. "Je to něco jako muži sobě. Muži si musí navzájem pomáhat," řekl ředitel obchodního řetězce M&S. "Chceme mužům umožnit nakupování spodního prádla pro partnerky bez jakýchkoliv rozpaků a hlavně pocitu studu. Muži při nakupování tohoto zboží preferují jednání s prodavači před prodavačkami," dodal ředitel obchodů. V padesáti pobočkách společnosti M&S od letošních Vánoc pracuje na dvě stě prodavačů specializovaných na dámské spodní prádlo. S tím se po Vánocích vrací do obchodů spousta mužů, kteří koupili partnerkám špatnou velikost. "Jsou to skutečně pořádní chlapi, kteří zákazníkům-mužům poskytnou důležité informace o zboží," pokračuje mluvčí firmy s tím, že by mohli muži za pultem nalákat i odvážné ženy. "Pokud se někdo stydí mluvit s prodavačkou, nabídne mu pomocnou ruku muž."