Nahá svíjející se těla už z křesla nadzvednou málokterého konzumenta televizních programů. V reklamě je nahoty stejně požehnaně jako ve filmech. Mediální odborníci teď tvrdí, že se propagace výrobků definitivně dala cestou zákona - sex prodává. Spoty nás stále častěji budou lákat ke koupi různých výrobků a služeb erotickým jiskřením. Podle doktorky Claire Shermanové z University of Adelaide byla nahota šokující v osmdesátých a devadesátých letech. Dnes však musí přijít na přetřes sex, aby reklama skutečně zaujala. Jenže podle australské odbornice netáhne tolik přímost, ale naopak náznaky, kdy je během spotu jasné, že sex by mohl proběhnout. "Lidé začali být necitliví vůči nahotě postupem času, protože reklamy ji nabízely tak mnoho a lidé už přestala pobuřovat," uvedla Hermanová. Zatímco v osmdesátých letech reklama Calvina Kleina na džíny s Kate Mossovou vzbudila pohoršení, dnes by stejný obrázek strhl pozornost jen stěží. Britská modelka byla na slavném billboardu oblečena pouze do riflí a ňadra si zakrývala dlaněmi. Reklama na boty Windsor Smith byla v roce 2000 zakázána. Krásná žena ve spodním prádle a sáčku si na ní užívala orální sex, který jí poskytoval zcela oblečený muž s propagovanými botami. Podle Shermanové tohle byl otevřený sexuální akt, který společnost neskousla. Sexuální slib, že výrobek může zvýšit pravděpodobnost, že člověk díky němu bude mít více sexu, je účinná spíše u mužské populace. Ženy naopak reagují lépe na reklamu, která jim tvrdí, že budou s výrobkem, ve výrobku či při používání výrobku přitažlivější a více sexy.