Společnost Ansell - světový výrobce kondomů Lifestyles - se snaží zvýšit své prodeje unikátní kampaní. Upozorňuje mladé lidi na kuriozity z říše zvířat. Pozornost zvláště mladých roztoužených lidí má například strhnout fakt, že prase může mít až třicet minut orgasmus, že velryba má největší penis a že delfíni si užívají pro radost jako lidé. Ansell vybral pro kondomy Lifestyles deset největších kuriozit. Některé zní lákavě, jiné jen s velkou dávkou nadhledu. Třeba zmínka o souložících hlemýždích či slimácích nemusí být zrovna povzbuzující. Tito tvorečkové však nosí své reprodukční orgány v hlavové části těla. Pokud pár nepoužije kondom, jedním z méně nebezpečných rizik může být nechtěné těhotenství. Sloni jsou však na tom hůře. Zatímco ženě skončí trápení po devíti měsících, slonice nosí velké břicho až dva roky. Skutečným lvem salónů bývá označován muž, který může souložit několikrát denně. Ten chlupatý lev to však dokáže až padesátkrát. Zato pouze v určitých fázích roku, kdy jsou v říji samice. Stejně jako lidé si pro potěšení užívají už jen delfíni. Ačkoli se penisu hovorově někdy říká pták, většina opeřenců ho nemá. Výjimkou jsou vrubozobí, z nichž nejtěžším kalibrem je obdařen labutí samec. Zatímco labutě tvoří mnohdy doživotní věrné páry, pavouci známé jako černé vdovy souloží jen jedinkrát za život. Samice pak partnera sežere a jeho váček se spermiemi nosí v sobě. Podobně agresivní je samička kudlanky nábožné. Ta totiž začne otce svých potomků požírat ještě ve chvíli, kdy ji oplodňuje. Na velikosti nezáleží. Nebo možná záleží. Ale i ten největší lidský rekordman si bude jako kolibřík připadat vedle plejtváka obrovského. Jeho penis dosahuje velikosti až 2,4 metru. A naposledy je tu bizarní králík. Možná si lidé dotčení venkovem vzpomenou na samici u dědečka v kotci, která rodily dvakrát pár dní po sobě, v intervalu kratším než je doba březosti. Není to nic výjimečného, umožňuje jim to totiž zdvojená vagína a děloha.
Kondomy lákají na kuriozity ze světa zvířat
Zpět
na
Pro většinu mladých lidí je používání kondomu nutným zlem, a tak volí výrobci nejrůznější způsoby jak neoblíbenou latexovou ochranu zpropagovat