Více pasažérů jedoucích na černo, méně cestujících, veřejná doprava se stále musí snažit, aby se konečně dostala z červených čísel. Berlínský dopravní podnik nyní přišel s opravdu originální metodou. Ve snaze si trochu přilepšit vsadil na merchandising, prodej vybraných produktů pod svojí hlavičkou. V Berlíně jsou jimi spodní a ložní prádlo. Jednotlivé kusy nesou jména stanic berlínské podzemní dráhy a mezi turisty i berlíňany již získaly značnou popularitu. K dostání jsou například pánské slipy Rohrdamm nebo Krumme Lanke, dámské spodní kalhotky se jmenují Jungfernheide nebo Gleisdreieck. Zdá se, že nápad přináší úspěch a jiné dopravní podniky se možná inspirují. Zvláště pikantní prádlo by mohl uvést na trh třeba přepravce z Hamburku. A pole působnosti se nakonec nabízí i v Praze. Jak by se vám líbily boxerky Florenc nebo podprsenka Palmovka?