První reklama s Davidem Beckhamem na spodní prádlo Emporio Armani splnila svůj účel. Šokovala. Slavný fotbalista se v ní totiž ukázal v lehce erotické poloze s roztaženýma nohama a vystrkující svou chloubu. A právě její velikost se stala předmětem vášnivých diskuzí. Nové billboardy však tolik nadšení už nevzbuzují. Snad je to černou barvou prádla, ale tentokrát vypadá Davidův rozkrok docela male. Když se přitom objevily první fotografie, nikdo nechtěl věřit, že Beckhamův rozkrok grafici nezmohutnili digitálně. Na obranu svého chotě se tehdy postavila i samotná Victoria Beckhamová, když prohlásila: "Jsem pyšná, že mám s Davidem pořád dost dobrý sex. Má opravdu velmi dobré rozměry. Má ho fakt velkého. Opravdu má. Můžete to vidět na té reklamě. Je to celé jeho. Je velký jako výfuk od traktoru!" Novou tváří nebo lépe řečeno novým tělem spodního prádla Emporio Armani se Beckham stal v kontraktu za 750 milionů korun. Focení Davida Beckhama pro Emporio Armani:
Beckhamovi zmizel naditý rozkrok!
Zpět
na
Kde nic, tu nic. Zatímco první reklama na spodní prádlo s Davidem Beckhamem šokovala naditostí jeho rozkroku, na nových billboardech mu něco chybí. Video