Manažeři módního gigantu Emporio Armani si mnou ruce. Najmout pro reklamu na spodní prádlo této značky Davida Beckhama se už po pár týdnech bohatě vyplatilo. Prodej slipů, boxerek a trenýrek stoupl o 150 procent. Není divu, černobílé fotografie s Beckhamem ve slipech vzbudily obrovský rozruch už při jejich premiéře. Londýnský obchodní dům Selfridges teď oznámil, že prodeje spodního prádla Emporio Armani vzrostly o 150 procent hned po prvních dnech, co byla nová kolekce uvedena na trh. Reklama s vypracovaným Beckhamem a jeho naditým rozkrokem zapůsobila. A fotbalistovi i prodejcům je úplně jedno, že většinu klientely tvoří gayové. Jeho manželka Victoria je na snímky velmi hrdá. V Miláně minulý měsíc na přehlídce Roberta Cavalliho před jedním takovým billboardem prohlásila: "Jsem pyšná na to, že můžu vidět jeho penis sedm a půl metru velký. Je to skvělé. Je obrovský. Je ohromný. Masivní." "David je stále britskou jedničkou mezi mužskými ikonami. Kombinace polonahého Davida Beckhama a nového stylu Emporio Armani je zlatý důl," uvedl pro britský Daily Telegraph David Walker Smith, vedoucí oddělení mužského spodního prádla v londýnském obchodním domě Selfridges.