Firmy vyrábějící spodní prádlo bojují o Velkou Británii! Poslední podrobný průzkum totiž zjistil, že jenom britský trh s podprsenkami má hodnotu v přepočtu 55 miliard korun. Každá Britka si kupuje v průměru tři podprsenky ročně a o takové zisky se přece vyplatí válčit! Výrobci tedy najímají špičkové modelky, vyrukovali s obřími reklamními kampaněmi a přetahují se o odbytiště v nejlepších obchodních domech. Podpásovky jsou v takové bitvě na denním pořádku, očerňování konkurence je jenom »slabý čajíček«. Do boje vytáhla Wonderbra se svou největší hvězdou Adrianou Sklenářikovou (29), Debenhams vsadil na Američanku Caprice (28), zatímco luxusní kolekci Janet Reger dostala na starost Sophie Anderton (27). Favoritkou v boji o britský trh přesto zůstává Wonderbra. Už teď prodá 3,6 miliónu podprsenek ročně jen na ostrovech.
Podprsenková válka o Anglii
Zpět
na
Prestižní výrobci dámského prádla vedou nelítostný boj o tučné zisky.