Pětina žen se přitom souloži vyhne úplně, pokud by měla kvůli ní přijít byť o pár prvních minut svého seriálového miláčka.
Ženy také plánují podle vysílacího schématu rodinné dovolené, víkendové výlety a setkání s přáteli. A pokud se jim nehodí, klidně pozvání na skleničku odmítnou s tím, že mají příliš mnoho práce. Britská společnost Tiscali ve svém průzkumu zjistila, že televize představuje pro 56 procent diváků důležitějšího duchovního vůdce než náboženství.
Telekomunikační společnost vyzpovídala šestnáct set britských diváků. Z výsledků průzkumu vyšlo najevo, že 17 procent žen ve věku 16 až 24 let uspíší sex nebo se mu vyhne zcela, pokud nehodlá přijít o svůj oblíbený seriál.
Větší potěšení z televize než z času stráveného s rodinou a přáteli má dvanáct procent všech vyzpovídaných.
„Loajální fanoušci nechají jen máloco stát v cestě sledování svého oblíbeného pořadu,“ uvedl ředitel společnosti Tiscali TV Simon Hunt.