bleskomor:ten píše články do Blesku. Takže jednou to máme, 24 koní, pak náhle 240, plánuje se 50 ks ročně, přesto pod fotkou je psáno 59 (9 jich asi rozkradou zaměstnanci). A na závěr perla. "GA" je logicky odvozeno od jména DANA. To pán vysvětlil opravdu suprově. Ještě že ten podvozek je alespoň italskej, a elektrika německá. Zbytek odpovídá bezpečnostním normám, nebo také ne. Vždyť normy jsou také jen hry s písmenky a čísly.. Asi bych se po tomto článku na to bál sednout.. Budí to ve mne dojem, že je to šité horkou jehlou..
bleskomor:ten píše články do Blesku. Takže jednou to máme, 24 koní, pak náhle 240, plánuje se 50 ks ročně, přesto pod fotkou je psáno 59 (9 jich asi rozkradou zaměstnanci). A na závěr perla. "GA" je logicky odvozeno od jména DANA. To pán vysvětlil opravdu suprově. Ještě že ten podvozek je alespoň italskej, a elektrika německá. Zbytek odpovídá bezpečnostním normám, nebo také ne. Vždyť normy jsou také jen hry s písmenky a čísly.. Asi bych se po tomto článku na to bál sednout.. Budí to ve mne dojem, že je to šité horkou jehlou..
hd22:ale asi si ji nikdo nekoupí. Objemem i výkonem úplně vybočuje z prodávaných modelů jiných značek. Mladí řidiči kupují hlavně naháče s objemem 600 - 1000 kubíků, ti náročnější supersporty do 1300 kubíků. Motor o obsahu 2500 ccm je moc velký a hlavně těžký,vhodný k použití spíše u cestovních mašin a chopperů. Cena by musela být do půl mega. Ale v každém případě firmě držím palce.