Jeho ležáky se tak teď prodávají bez etiket pouze ve skleněných lahvích s vyraženým logem.
Statistiky hovoří jasně, krize ohromila i milovníky ležáků a v Německu jen za první pololetí letošního roku klesla konzumace o pět procent. A podle předpovědí na tom bude druhé pololetí ještě hůře.
„Náš sektor nikdy předtím nezaznamenal takový pokles,“ potvrdil krizi v odbytu piva Michael Weiss, předseda Německé unie pivovarníků.
Pivo bez etiket jako reakci na krizi vyrábí pivovar C. & A. Veltins.
Německo: Kvůli krizi pivní lahve bez etiket!
![Německé pivo Veltins - lahve bez etiket Německé pivo Veltins - lahve bez etiket](https://1884403144.rsc.cdn77.org/foto/pivo-pivovar-etiketa-crop/NjIweDMyOC9jZW50ZXIvdG9wL3NtYXJ0L2ZpbHRlcnM6cXVhbGl0eSg4NSkvaW1n/377989.jpg?v=0&st=N8SfikyQuxGhE3P87MKjBrqYvgJSMgGr7F93lHet10Q&ts=1600812000&e=0)
Zpět
na
Ve snaze prosadit se v drsném konkurenčním prostředí ekonomické krize šetří producenti na kdečem. Německý výrobce piva Veltins ale rozhodně nechce snižovat kvalitu svého chmelového moku, proto se rozhodl omezit výdaje na obalovou technologii.