Jeho ležáky se tak teď prodávají bez etiket pouze ve skleněných lahvích s vyraženým logem.
Statistiky hovoří jasně, krize ohromila i milovníky ležáků a v Německu jen za první pololetí letošního roku klesla konzumace o pět procent. A podle předpovědí na tom bude druhé pololetí ještě hůře.
„Náš sektor nikdy předtím nezaznamenal takový pokles,“ potvrdil krizi v odbytu piva Michael Weiss, předseda Německé unie pivovarníků.
Pivo bez etiket jako reakci na krizi vyrábí pivovar C. & A. Veltins.
Německo: Kvůli krizi pivní lahve bez etiket!
Zpět
na
Ve snaze prosadit se v drsném konkurenčním prostředí ekonomické krize šetří producenti na kdečem. Německý výrobce piva Veltins ale rozhodně nechce snižovat kvalitu svého chmelového moku, proto se rozhodl omezit výdaje na obalovou technologii.