Sexy funus, nebo morbidní hnus? Pohřební služba najala krásky v erotickém prádélku TikTok
Jedna modelka leží lascivně na rakvi a dává na odiv své perfektní křivky. Další leze rovnou do ní. Takto dopadla reklama pohřební služby Horonim natočená v ruské metropoli Moskvě. Láká na funus pro „všechny kategorie občanů.“ Rusové jsou nepřekvapivě pobouřeni, ale zástupci společnosti si stojí za tím, že jsou naprostí profesionálové.
Rusům se dělá z reklamy špatně
„Máme vlastní zaměstnance složené z kvalifikovaných agentů, kteří dohlížejí nad organizací pohřbu v každé fázi – od papírování do obřadu,“ uvedla pohřební služba podle webu New York Post. Video zachycující natáčení reklamy bylo na sociálních sítích jako instagram a TikTok zhlédnuto nesčetněkrát tisíci lidí.
Rusům, kteří jsou hojně nábožensky založení, zvedlo pořádně žaludek. „Je to hrozné. Zešíleli,“ napsal k záznamu jeden z komentujících. „Není to rouhání? Myslím, že je,“ dodal další, přičemž jiný položil otázku: „Proč bychom potřebovali nahé ženy k reklamě na něco tak soukromého a chmurného?“ A mnozí mu dávají za pravdu.
Pohřební ústav vede bývalý vojenský důstojník
Za reklamní kampaní stojí specialista na sociální media Horonimu Albert Mazzafarov (29) a šéf pohřebního ústavu Vasilyj Lukovnikov (35). Druhý jmenovaný je údajně bývalý vojenský důstojník. Oběma mužům se povedlo ke svému byznysu přitáhnout zraky lidí z celého světa. Otázkou zůstává, zda zrovna konzervativní Rusové budou chtít využít jejich služby.