DISKUSE K ČLÁNKU

paralenka:pánové? Zrovna vy jste se ,pane Hopnere, opravdu předvedl. Lidská ubohost zvítězila nad klidem a pohodou dítěte. Gratuluji - sleduji reportáž a nářek vaší dcery mi rve srdce. Vám ne?

(29. 03. 2011 21:38)

gem13:Femi­nistic­ký,zas­tara­lý a terorizující systém určující zájmy dítěte v ČR je potřeba napad v EU a zabránit tragédiim,kdy matky zlato­kopky,­beztres­tně v ČR připravují děti o otce!Chlapi je načase se spojit a bránit!
http­://dis­krimi­nace­.blog­.cz/

(17. 03. 2011 16:20)

martin.holna:ano dítě má práva, ale nikdo se jimi nezabívá. Podnikal jsem, našel ženu, která se mi líbila byla hodná milá. Po sňtaku jsem si říkal co s ní je ?Je jiná ! Po porodu si jí omlouval, je hustá protože porod není asi jednoduchý. Po rozvodu jí nerozumím. Jste pedofi,l jsem se jednou dozvěděl od OSPODu Prahy 4.Máte zákaz styku s dcerou jsem se dozvěděl od soudu Prahy 4. Hotovo dvacet. Co s tím, soudit se, kde ?.. tady v republice, proč ? Žít s tímto označením, hrozné. Dítě jsem měl zneužívat ve třech měsících. Doslova dle tvrzení manželky jsem jí dával do ručičky své přirození, a údajně obdivoval její........ strašné!! Pomoc, žádná a to podnikám, mám prostředky na právníky, nepomůžou protože mají tolik případů na to aby se zabývali detaily, které jsou velmi podstatné. Výpovědi bývalky jsou každá jiná, pokaždé něčím jak pastelkymi dobarvená. Strašné !!! Pánové můj příběh je na film. Spojila se s mou bývalou přítelkyní a jdou do mě obě !!! Jedna ode mě dostala hote v Krkonoších asi to bylo málo a druhá byt 4+1 v Praze za rok manželství asi taky málo. Žádný jsem neskřivil vlásek, občas už bouchnu u soudu a nehodlám je poslou­chat­....­.poku­ta..­.ješ­tě že nejsou všechny stejné....a to nejsou Tak babo raď, máte někdo stejný případ nebo podobný....máte někdo dobrého právníka, novináře...... Musím se jim smát a když mě vidí, jsem prý psychopat a bojí se mě... hm tak ať se bojí, ale určitě ne mě není čeho...ať se bojí těch lží co předvádějí....Tak jediná rada co jsem dostal, ženit se pouze na předmanželskou smlouvu, nechat se vyšetřit psychologem, a mít pro jistotu připravené papíry na rozvod .... to snad ne.......

(04. 02. 2011 20:48)

nikto nevie:Zákon je vytvořený ve Švédsku, kde se otcové dětí rozvádějí pouze manželkami, nikoli s dětmi jako v ČR.
Aplikace tohoto zákona do našeho prostředí nevyřeší právo dítěte na otce, když z 90% otcové o dítě nestojí, protože milenka, nebo nová manželka se mu o ně starat nebude.
Jak chcete dostat do zákona, že otec musí s dítětem trávit 50% procent času stejně jako matka.
Z 90% není otec ochoten platit skutečných 50% nákladů na potřeby dítěte a platí jen tolik, kolik mu vyměří soud.
Chápu ženy, které potom co je muž opustil a platí na dítě desetinu ze skutečných nákladů, že se jim nechce dítěti lhát o tatínkových úmyslech.
Bylo by docela fér, kdyby se také, když už se zveřejňuje statistika 1:9 ve prospěch matek, zveřejnila statistika, kolik z těch 10 otců skutečně chtělo dítě do své péče. Asi skončíme také u poměru 1:10.
Ženy si v ČR navykly mít děti až poté co dokončí vzdělání, které jim umožní mít takové místo, které jim zaručí, že budou moci dítěti koupit vše co potřebuje, když je manžel po pár letech vymění za mladší model.
Jasně, že se to každé nepodaří a proto stále klesá porodnost a s počtem obyvatelstva jsme na tom před rokem 1938.
A bude hůř!!!
Ono pane Höppnere v drtivé většině otcům nejde o 50% účast (osobní i finanční) na životě dítěte, ale o to, že by své děti někteří ocové chtěli vídat častěji než jim určil soud.
O dítě do výhradní péče se soudí jen opravdu zámožní otcové, jejich počet se odehrává v promile a pro ty je zákon o střídavé péči přínosem.
Pro ten zbytek otců to bude pěkná finanční PAST.
Bude to finančně hodně náročné pro nové rodiny otců, když budou muset mít doma pokojíčky pro děti z předchozích vztahů.
Spolehlivě to odežene všechny noévé partnerky, které si rozvedení otcové ještě nestihli vzít.
Už vidím jak rádi budou otcové omezovat své potřeby ve prospěch dětí z předchozích vztahů.

(21. 01. 2011 14:43)

pidizvik01:Naprostý souhlas.Vždy mě pobaví jak se všude píše,že matky zneužívají alimenty, které jsou pro dítě, ve svůj prospěch. Ono dnes 2000 kč alimentů měsíčně nepokryje ani základní potřeby dítěte natož aby si z toho mohla něco pořizovat matka. Ve většině úplných rodin má veškerou péči o děti 90% matek. Tatínkové se začnou zajímat až po rozvodu. Většinou ze msty bývalé partnerce. Tím nechci házet všechny otce do jednoho pytle někteří se o děti opravdu starat chtějí, ale je to mizivé procento. Za chvili budou pánové protestovat, že nemůžou rodit a kojit. Sama děti nemám, ale když to půjde takhle dál hodně si rozmyslím zda si vůbec děti pořídím. Myslím ,že takových nás bude víc. Pro většinu žen jsou děti smyslem života.

(21. 01. 2011 15:53)

www.stridavka.cz:To, že se tatínkové začínají zajímat o děti ze msty, je nechutná pomluva.

Napadlo vás, že to dělají třeba proto, že mají své děti rádi, chtějí je dál vychovávat a ne s nimi ztratit kontakt. když se nespokojená manželka rozhodne rozbít rodinu?

(22. 01. 2011 10:19)

martinv76:Zrovna řeším stejné problémy. Žena odešla i s malým synem. Rozhodně si nemyslím, že bych vztah rozvrátil já. V zaměstnání jsem sice trávil více času, ale bylo to pro zajištění rodiny. Veškerý volný čas jsem trávil s ní a se synem. Teď moje žena zneužívá sve postavení jako matky. Odmítá mi syna "půjčovat" více jak na 2 hodiny 1 za 14 dnů. Ospod s tím nic nedělá a soud zatím nezačal. Na OSpodu mi řekli že s tím nic dělat nemohou, že si ho bohužel "ukradla" dřív. Doufám, že se tento zákon podaří uvést co nejdříve do praxe, protože moje žena a věřím i že i spousta ostatních využívá dítě pouze ke sledování svých vlastních zájmů a jako zbraň při vyřizování konfliktů s manželem. Je to to nejsprostější a nejubožejší jednání, které nemá s rodičosvstvím nic společného. Taková žena si nezaslouží být matkou.

(29. 01. 2011 10:58)

nikto nevie:Statistika je neúprosná je to 10% ze 100% a 1% ze 100%, kdy rodinu opustí žena.
Soulasím s vámi, že rozbít rodinu a okrást dítě o jedno z rodičů, je to nejsprostější a nejubožejší jednání, které nemá s rodičosvstvím nic společného!!!
Proto si 1% žen ze 100% nezaslouží být matkou a 99% otců nezaslouží být otcem.

TENTO ZÁKON NEŘEŠÍ VAŠE PRÁVA PANE MARTINE, ALE PRÁVA DĚTÍ !!!

Soud proto nebude rozhodovat o Vašem právu ale o právu Vašeho syna na otce, když soudu předložíte žádost o střídavou péči doloženou potvrzením, že již nyní, bez výroku soudu, přispíváte na svého syna, 50% na všecny náklady spojené s jeho životem a doložíte, že máte byt, který je v dosahu synem navštěvovaných zařízení (školka,šlola, kroužky atp.), ve kterém je 1 pokoj určen pouze pro synou střídavou péči.

Jestliže to tak vše je a dokážete soudu, že to tak i po dobu zletilosti Vašeho syna i bude, pevně veřím, že Vám soud střídavou péči odklepne.

DRŽÍM VÁM PALCE A MÁTE MOJI PODPORU

(29. 01. 2011 14:56)

martinv76:Já vím že se jedná o práva dětí. Právě proto si myslím, že děti mají právo na oba rodiče pokud se o ně chtějí starat. A to já rozhodně chci. Na syna platím jakmile žena odešla. Na synovi jsem nikdy nešetřil a ani s tím nehodlám začínat. Z hlediska financí jsem se o vše staral já. Ženě zůstávala celá mateřská jako kapesné. Je to smutné, ale moje žena se nikdy nesnažila pracovat. Zejména proto se chci podílet na výchově svého syna.
S tím vlastním pokojem to asi trochu přeháníte. To nemá spousta dětí a o jeden pokoj se velmi často dělí sourozenci. Většinou samostatný pokoj nemůže zajistit ani jeden z rodičů.
Moje žena se se synem odstěhovala do garsonky a nikomu kromě mě to nevadí.

(29. 01. 2011 18:52)

nikto nevie:Martin podemnou:
S vlastním pokojem to rozhodně švédský zákon o střídavé péči nepřehání. Míní tím samozřejmě vlastní pokoj pro každé dítě/děti z předchozího vztahu. Počítá se s tím že každý z rozvedených rodičů bude mít svůj soukromý život v jiném pokoji, než dítě z předchozího vztahu. Dítě může tak trávit 14 dní, měsíc, rok střídavě u každého z rodičů, kde má své zázemí.

(29. 01. 2011 20:14)

martinv76:Neznám švédský zákon, ale předpokládám, že v našich českých podmínkách je vlastní pokoj pro každé dítě většinou nedosažitelný. A to jak pro otce s novou rodinou tak i pro matku. Já např.mám pouze jedno dítě, ale co když jde o více dětí. Vlastní samostatný pokoj pro každé dítě je u nás prostě v naprosté většině nereálný.

(29. 01. 2011 22:13)

www.stridavka.cz:Ano, péče o děti není levná, což mimo jiné vyvrací i pověru, že tátové chtějí o děti pečovat proto, aby nemuseli platit výživné. To je totiž většinou menší.

(22. 01. 2011 10:20)

nikto nevie:Pouze1 otec z 10 se chce více trávit více času z dětmi z předchozího vzutahu. Tj. 10% ze 100% otců.
Pouze 1 žena z těcho 10% rozbila rodinu, aby se rozvedla s otcem dětí a s dětmi odešla za novým vztahem. Tj. 1% ze 100%
Ostatní údaje se pohybují v promile, takže je zbytečné se s nimi zaobírat.
OPAKUJI
Pro ten zbytek otců to bude pěkná finanční PAST
Bude to finančně hodně náročné pro nové rodiny otců, když budou muset mít doma pokojíčky pro děti z předchozích vztahů.
Spolehlivě to odežene všechny nové partnerky, které si rozvedení otcové ještě nestihli vzít.
Už vidím jak rádi budou otcové omezovat své potřeby ve prospěch dětí z předchozích vztahů.
Švédský eurozákon nařídí těm 10% otců, kteří chtějí se svými dětmi z předchozích vztahů trávit více času střídavou péči tj. 50/50 s pokojíčky v každé rodině s vařením, nakupováním,učením, chozením k lékaři atp. Což si 9 z 10 otců v nové rodině finančně dovolit nemůže. Zákon o střídavé péči neni o tom, že by se plnili individuální požadavky otců na čas strávený s dětmi z předchozích vztahů až do 50%.

(22. 01. 2011 16:02)

martinv76:To jako, že když je dítě s matkou tak nemůže trpět když si matka pořídí s novým partnerem další dítě? To jako, že žena nebude nikdy chodit do práce a bude se pouze starat o dítě, uklízet po něm a vařit mu? To, že dítě nepřijme nový partner přeci hrozí i u matky. Spousta lidí má víc dětí a dokáže se o ně postarat. Pokud by moje dítě mělo být překážkou nového vztahu pak si nejsem jistý zda mi za to ten vztah stojí. I muži v tomto dokáží upřednostnit dítě před novým vztahe a i ženy naopak dokáží nového partnera upřednostnit před svým dítětem.

(29. 01. 2011 14:12)

nikto nevie:Souhlasím s Vámi, ale stále je to v poměru 1:9.
Evidentně, by jste byl v tom 1% otců, tedy kdyby vám ten nový vztah "stál zato" a měl by jste dostatečné příjmy na střídavou péči 50%/50%

On se totiž nemajetný muž po 40 znovu ožení razdva, ale ženy po 40 v počtu pravděpodobnosti spíše trefí meteorit

(29. 01. 2011 14:26)

martinv76:Když se o dítě dokáže postarat svobodná matka, proč by to neměl zvládnout muž. Ale asi máte částečně pravdu, že ne každý má o střídavou péči zájem, ale pak by tu měla být možná dohoda mezi rodiči. Já střídavou péči určitě chci. Chci svého syna vychovávat a starat se o něj, ne mu dělat pouze animátora o víkendech.
Bohužel moje žena si syna přivlastnila jako nějakou hračku. Vemte si to ze svého pohledu, jak by se Vám líbilo kdyby Vám manžel vzal dítě a "půjčoval" ho 1x za 14 dnů na 2 hodiny protože jindy se mu to nehodí a má jiné plány než aby Vám"půjčil" vlastní dítě?
Myslím, že střídavá péče je tu hlavně pro ty otce, kteří mají zájem právě o zodpovědnou výchovu svých dětí, ale matky jim v tom brání. Řekl bych že o peníze tu jde až v poslední řadě. Jde tu především o to aby děti nepřicházeli o své otce, protože si s nimi matka nerozuměla.

(29. 01. 2011 18:37)

nikto nevie:Martin podemnou:
Svobodný otec, nemá stejná práva, jako rozvedený otec, který se svou ženou založil rodinu.
Chcete-li být svobodný otec s dítětem ve své péči, požádejte nějakou ženu aby si devět měsíců huntovala zdraví a zaplaťte jí cca 500.000 za odnošení Vašeho dítěte a můžete se dítě starat jako svobodný otec zcela sám.
Dítě zpolozené otcem za svobodna je dítě, které sice má biologické rodiče, ale nemá rodinu, matka je samoživitelka a může ze svazku "na psí knížku" s dítětem odejít kdy se jí zachce.
Jestli Vám tak záleží na dítěti, proč jste z něj udělal bastarda hned při narození? Kdyby jste si matku svého syna vzal, měl by jste dnes zcela jiná práva na syna a hlavně by jste měl právo požádat soud o střídavou péči.
A dyž se Vaše expartnerka rozhodne, že se dítě bude jmenovat po ní tak s tím neuděláte nic.

(29. 01. 2011 20:38)

martinv76:Reakce na dolní příspěvek:
Asi jsem se špatně vyjádřil. Svobodnou matkou jsem myslel rozvedenou. Já ze svého dítěte žádného bastarda neudělal. Já jsem si svou ženu vzal. O ni i syna jsem se staral, finančně je zajišťova, pomáhal jsem s domácností. Manželku jsem nepodváděl, nebil. O syna jsem pečoval jak jen to šlo, chodil jsem s ním na plavání, hrál si s ním. Prostě co se normálně dělá. To, že žena odešla se prostě stává. Co mi však vadí je to, že si ze syna proti mě udělala zbraň. Opravdu si nemyslím, že je normální stýkat se 1x za 14 na 2 hodiny. Je to podle mě odporné chování matky.

(29. 01. 2011 22:08)

repro:Novela zákona o rodině také zřejmě rozšíří prostor pro to, aby si děti sami řekly, u kterého rodiče po rozvodu chtějí žít. Zní to hezky, ovšem má to obrovskou slabinu: Ženy-matky cítí ohrožení, protože zrovnoprávněním mužů-otců přicházejí o obrovské výhody: 1) o výsadní právo na dítě, 2) o moc nad otcem dítěte, 3) o peníze.

Zkuste si rozebrat, jak se v tomto důsledku budou chovat nadále ženy. Vdávat se budou jen za hodné ťuntíky, aby jim nehrozilo, že jim vychytralí chlapi nesebrali děti, když jim to nebude klapat. Děs běs co všechno budou ještě muset vydržet.... Dnes bych se nevyplatí vdávat. A možná ani být žena. Leží na tobě celá domácnost a ještě ti vezmou dítě!!!

(19. 01. 2011 17:08)

www.stridavka.cz:Ano, přesně takhle mohou uvažovat nezralé matky (viz http­://www­.stri­davka­.cz/nez­rale­matky1­.html) - rovnoprávná dělba výchovy ve střídavé péči je pro takové "sebrání dítěte".

(21. 01. 2011 11:00)
Zpět na Blesk.cz
Video se připravuje ...

Dnešní horoskopy