Na jiných plakátech je žena s monkolem, chránící své děti, a nad nimi ční obrovský tlustý muž v červených trenýrkách a nátělníku, v jedné ruce láhev, ve druhé nůž.

A tak si může muž - otec připadat tak trochu jako to jako cikán, který přišel žádat o práci všude kolem něj visí plakáty cikánů, podřezávajících bílé gádžy.

Muže - otce tedy na OSPOD nepřivítá tento plakát:

Tebo dokonce tento:

Ale tento (The Best Of):

Takřka 100 % propagandy proti domácímu násilí znázorňuje ženy
Autor: obarodice.blog.cz

Velmi oblíbeným motivem na těchto plakátech je žena s monoklem a mužská pěst. Muži bývají často v nátělnících, ženy mívají kromě monoklů také slzy. Oblíbený je také motiv pásku.

Přitom se podle hodnověrných průzkumů na domácím násilí podílejí ženy zhruba stejnou měrou jakou muži: 49 % párů tlučou oba, 27 % bije muž ženu, 24 % mlátí žena muže. (viz též ZDE)

Jde o jeden z největších průzkumů na téma domácího násilí v historii, účastnilo se ho 2 341 respondentů. Celý průzkum ZDE.

Po celé ČR operují stovky maternálních organizací.
Autor: obarodice.blog.cz

Maternální propaganda, zneužívají účinku ženského atributu v reklamách, má v boji o veřejné finance (propaganda je placená z našich daní) a v boji veřejné mínění před muži - otci obrovský náskok.

Podle statistik je přitom v České republice hlášeno pouhých 1000 případů domácího násilí ročně ZDE.

Je to zhruba tolik, kolik je po celé zemi úřadů sociální péče, nemluvě o asi tisícovce maternálních organizací, zabývajících se za peníze daňových poplatníků pod maskou ochrany dětí bojem proti nepříteli matek, tedy proti muži - otci.

Na jeden hlášený případ domácího násilí ročně tedy připadá jeden odbor sociálně - právní ochrany dětí a jedna rozpočtová organizace.

Svěření do péče statistika 2010
Autor: obarodice.blog.cz
Roční provoz jedné takové maternální buňky odlehčí státní kase nejméně o dva miliony korun.

Náplní práce maternálních pracovnic je hlavně prevence něčeho, co se tak nějak neděje a ani to v nejbližších generacích nehrozí. Celkem stojí provoz těchto maternálních kluboven daňové poplatníky nejméně 3 miliard korun.

Jinými slovy: Muži financují skrze daně kampaň proti sobě. Tedy: Stát vybere od mužů peníze na daních a pak za ně nechá udělat propagandistickou kampaň o tom, že jsou muži úchylové, násilníci a opilci, kteří doma tajně mlátí ženy a děti.

Pro slabší povahy je chůze po chodbě na OSPOD strašlivým zážitkem. Před úřadem se pak ten chudák s hrůzou rozhlédne a vidí všechny ty ženy, mlácené doma jako žito, maskující monokly výraznými očními stíny, a zlé, podmračené muže, opilce, agresory, kteří nejen mlátí své ženy a děti, ale ještě k tomu tajně.

Viz též ZDE