Veletrh spodního prádla ve Francii potvrdil, že zdaleka nejoblíbenějším spodním prádlem jsou upnuté boxerky, které zdaleka předčí volné boxerky, slipy a tanga.
Tyto závěry potvrdil i největší francouzský výrobce spodního prádla značky DIM s tvrzením, že poslední rok těsné skvěle padnoucí boxerky tvořily více než padesát procent z prodaného sortimentu. Nejoblíbenější je pak toto spodní prádlo u mužů ve věku mezi patnácti a čtyřiadvaceti roky, mezi nimi tento typ prádla volí 80 procent. U Francouzů starších pětašedesáti let je to ale stále celá čtvrtina.
Odborníci na módu pánského spodního prádla tvrdí, že dost možná nestojí za tímto faktem jen vkus pánů, ale mnohdy i jejich dámských protějšků, které je tak zřejmě chtějí vídat. Tři čtvrtiny francouzských mužů totiž potvrzují, že si spodní prádlo nekupují samy, ale spoléhají na své ženské protějšky.
Francouzští milovníci vsázejí na upnuté boxerky
Zpět
na
Francouzští milovníci vsázejí na dlouhé svádění a výborně padnoucí oblečení u dlouhé večeře, ale i skvěle padnoucím spodním prádlem podtrhujícím jejich přednosti pod kalhotami.